000 | 01164caa a2200325 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | a684037 | ||
008 | 190531s2018 gw fre d | ||
009 | 684037 | ||
035 | _a1201728210 | ||
040 |
_aFRAS _bfre _cFRAS _dFRAS _eAFNOR |
||
043 | _af-mr--- | ||
072 | _aOM | ||
082 | 0 | 4 |
_a378.64 _221E |
084 | _a378 | ||
100 | 1 |
_aTounsi, Soundous _eAuteur _4070 _9419168 |
|
245 | 1 | 0 |
_aUse of information and communication technologies "ICT" in education "TICE" with children suffering from learning disabilities / _cSoundous Tounsi |
300 | _aP. 439-461 | ||
504 | _aBibliogr. p. 451 | ||
650 | 4 |
_aENSEIGNEMENT SUPERIEUR _91208 |
|
650 | 4 |
_aUNIVERSITE _93441 |
|
650 | 4 |
_aCOMMUNICATION _92825 |
|
651 | 4 |
_aMAROC _91085 |
|
773 | 0 |
_tNouveaux modèles d'apprentissage et pratiques pédagogiques innovantes : actes du IIe colloque international sur les TICE, Ouarzazate, Maroc, octobre 2016 Jean-François Céci, Philippe Dumas. - _bSarrebruck : Editions universitaires européennes, cop. 2018. - _z978-3-639-54673-6 _wa661313 |
|
930 | _a684037 | ||
931 | _aa684037 | ||
990 | _aFANJAOUI | ||
095 | _agw | ||
951 | _aCM | ||
999 |
_c632785 _d632785 |