000 01170cam a2200385 i 4500
001 a617152
008 161226s2018 xxk 001 0 eng d
009 617152
020 _a978-1-4742-8213-0
035 _a1081302007
040 _aFRAS
_bfre
_cFRAS
_dFRAS
_eAFNOR
043 _af-ti---
072 _aOM
082 0 4 _a379.611
_223E
084 _a379
088 _aR2019
100 1 _aJules, Tavis D.
_eAuteur
_4070
_9424953
245 1 0 _aEducational transitions in post-revolutionary spaces
_h[Texte imprimé] :
_bIslam, security and social movements in Tunisia /
_cTavis D. Jules and Teresa Barton
260 _aLondon :
_bBloomsbury,
_c2018
300 _a1 vol. (215 p.) ;
_c24 cm
504 _aBibliogr. p. 181-202
650 4 _aEDUCATION
_91173
650 4 _aENSEIGNEMENT SUPERIEUR
_91208
650 _aPARTICIPATION POLITIQUE
_9294997
650 4 _aLIBERTES
_94341
650 4 _aPRINTEMPS ARABE
_y(2010-....)
_9299239
650 7 _aPOLITIQUE DE L'ENSEIGNEMENT
_2
_928267
651 4 _aTUNISIE
_91128
700 1 _aBarton,Teresa
_eAuteur
_4070
_9424952
930 _a617152
931 _aa617152
990 _aamiri
095 _axxk
096 _a370
999 _c650940
_d650940